Saab 9-3 1.8t Vector (2005)

Saab 9-3 1.8t Vector (2005)
Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)Saab 9-3 1.8t Vector (2005)

Uitvoering9-3 1.8t Vector
Bouwjaar2005

Tijd voor een nieuwe auto, wezen kijken bij de merken als Jaguar, Audi en Saab. De laatste is voor mij een makkelijke keuze geworden, zeker omdat ik nu alweer 25 jaar saab rij. Ik heb in alledrie de merken proef gereden maar de Saab vond ik gewoon het best op alle fronten.
Rijgedrag, vering en tractie zijn zeer verbeterd en over de veiligheid mag ik niet klagen!

-Tips voor kopers: neem de standaard 17 inch velgen op de vector dit komt ´t rijgedrag ten goede.
En een optionele radio met 13 speakers zijn zeker top!