Renault Twingo 1.5 dCi ECO2 Initiale (2011)

Renault Twingo 1.5 dCi ECO2 Initiale (2011)

UitvoeringTwingo 1.5 dCi ECO2 Initiale
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011

Een verrassende ervaring

• 7 km

Eindelijk na 4 maanden wachten.....

De eerste 2365 km op de teller van onze
Twingo 1.5 dCi 85 pk, Initiale. De Twingo als opvolger van zijn grotere broer; Clio 1.5.dCi Initiale 105 PK, 6 versnelling. Eigenlijk geen eerlijk vergelijk, maar toch een verrassend spirit-vol wagentje. Voorlopig nog even wegenbelasting vrij !!!
Ondanks de grote verschillen is dit een geweldig complete auto. De eerste km op de teller en een gemiddeld verbruik (al) van 4.7 liter. Natuurlijk wel veel autobaan gereden, maar toch!!!

Als extra: achter parkeersensoren, een armsteun,Parrot bleutooth, winterbanden op 15 inch anthraciet originel Renault LM velgen, windafwijzers, spatlappen achter.
Helaas geen verwarming op de lederen voorstoelen (niet leverbaar) we zullen zien hoe dit gaat in de komende wintermaanden; we laten ons verrassen!!
Het geluidsniveau is acceptabel voor zo'n klein autootje, stoelzitting iets tekort, maar de bestuurders stoel is in hoogte verstelbaar en dit compenseert dan weer.

Lekker compleet die Initiale uitvoering, maar het kan completer net zoals zijn grote Clio Initiale broer.

Dus Renault misschien iets voor de volgende (update ) Twingo

Op na de 10.000 km en zien hoe die dan scoort in het verbruik