Renault Scénic 2.0 16V Dynamique (2006)

autoreview

Renault Scénic
Renault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault ScénicRenault Scénic

Signalement

UitvoeringScénic 2.0 16V Dynamique
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2006
Jaar van aanschaf2007
KM-stand bij aanschaf2.880 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Na 22.000 km probleemloos met de auto te hebben gereden begonnen de problemen.
De elektronische handrem werkte niet meer goed en ging niet automatisch van de rem af bij het wegrijden. Na garagebezoek gerepareerd; bleek vocht te zijn in de stekkerverbinding. Na reparatie van de elektronische handrem begon de motot in te houden en kon ik niet harder dan 20 km/uur rijden. Auto 3 dagen in de werkplaats gestaan en uiteindelijk is er een kabel bij de lambasonde losgekoppeld zodat ik toch kon doorrijden op benzine. Volgens de chef werkplaats van Stam zat het probleem in het LPG gebeuren en moest dit verholpen worden bij het LPG inbouwstation. Deze hebben echter het LPG systeem geheel afgekoppeld omdat de CO waarden van het rijden op benzine te hoog waren. Auto weer retour naar Stam waar men erachter kwam dat de rekeneenheid van de inspuiting vervangen moest worden.
Hierna reed de auto weer op LPG. Inmiddels het volgende probleem aangediend aangezien de auto 1 ltr. koelvloeistof heeft verbruikt. Gelukkig nog 1 1/2 maand garantie, dus binnenkort weer naar de werkplaats!

Dit terwijl de auto slechts 25.0000 km heeft gelopen. Voor de rest een heerlijke auto om mee te rijden qua snufjes, souplesse en rijcomfort. Bij 120 km/uur echter wel enige bijgeluiden.

PROBLEMEN

Elektronische handrem defekt
Rekeneenheid inspuiting vervangen
Koelvloeistof verbruik

6,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Renault Scénic

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.