AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Opel Vectra 2.0i GT (1992)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Vectra 2.0i GT |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1992 |
| Jaar van aanschaf | 2001 |
| KM-stand bij aanschaf | 140.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Nadeel van deze auto is, dat het interieur nogal wat rammeltjes en kraakjes vertoont. Ook de versnellingsbak schakelt wat hakerig, en voor een auto die sportief moet zijn, zijn de slagen wat lang. Wat een beetje vreemd is, is dat er een electrisch schuif/kanteldak aanwezig is, en centrale portievergrendeling, maar geen electrische portierruiten.
PROBLEMEN
Geen "flexibele" buitenspiegels, dus uitkijken in de wasstraat (een nieuwe kost 108 Euro,deze is dan wel electrisch verstelbaar).
Ankerplaat remschijven blijven slecht vastzitten.
Rammelende uitlaat tegen de brandstoftank.
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nieuws

Helft Nederlanders vertrouwt AI niet voor auto-advies
Nieuws

BYD’s verkopen wederom gedaald in China
Nieuws

Volvo ES90 en EX90 vanaf nu zonder lidar: leveringprobleem en compensatie
Nieuws

Nieuwe Honda Prelude is minimaal €13.000 duurder dan Honda Civic
Nieuws

Lezersreacties (0)
Reageren