AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Opel Vectra 2.0i GT (1992)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Vectra 2.0i GT |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1992 |
Jaar van aanschaf | 2001 |
KM-stand bij aanschaf | 140.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Nadeel van deze auto is, dat het interieur nogal wat rammeltjes en kraakjes vertoont. Ook de versnellingsbak schakelt wat hakerig, en voor een auto die sportief moet zijn, zijn de slagen wat lang. Wat een beetje vreemd is, is dat er een electrisch schuif/kanteldak aanwezig is, en centrale portievergrendeling, maar geen electrische portierruiten.
PROBLEMEN
Geen "flexibele" buitenspiegels, dus uitkijken in de wasstraat (een nieuwe kost 108 Euro,deze is dan wel electrisch verstelbaar).
Ankerplaat remschijven blijven slecht vastzitten.
Rammelende uitlaat tegen de brandstoftank.
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Vergelijkende test
Toen stationwagons nog echte werkpaarden waren - Renault 12 Break vs. Fiat 131 Mirafiori Familiale
Achtergrond
Er moet universele State of Health-test accu’s gebruikte EV komen want elk merk doet 't anders
Reportage
Waarom de BMW X5 4.8is de M-badge best had mogen dragen
Duurtest
Test: Subaru Forester met caravan - is de 136 pk boxer-hybride sterk genoeg?
Nieuws
Lezersreacties (0)
Reageren