Opel Astra 1.6i Fresh (1997)

Opel Astra 1.6i Fresh (1997)

UitvoeringAstra 1.6i Fresh
Bouwjaar1997
Jaar van aanschaf2010

zeer tevreden

Garage Mulder Almere verkoopt dealeroccasions van alle merken. Ze zijn o.a gevestigd in het zeer hypermoderne pand van Autoradam tankstation en wasstraat te Almere gelegen naast de A6 (autoboulevard Veluwsekant)
Ik ben op de begane grond ontvangen door een zeer vriendelijke receptioniste van Autoradam die mij naar de 1e verdieping verwees. Ik ben hartelijk begroet door de aanwezige verkoper. Ze hebben een keuze uit ruim 100 tentoongestelde dealeroccasions. Doordat ze scherpe prijzen vragen zijn we snel tot zaken gekomen. Met een goede week kon ik mijn aangeschafte auto ophalen. Hij stond klaar met een strik, heel leuk. Alle afspraken zijn uitgevoerd. Nu rijdt ik ruim een 4 maanden naar volle tevredenheid. Chapeau, dit is mijn 10e aanschaf van een auto, maar Mulder overtreft alle verwachtingen. Ga zo door!!! Ik kom zeker terug voor een volgende aanschaf.

PRIVATE LEASE Opel Astra