Mazda CX-60 e-SkyActiv PHEV 327 Homura (2023) #19

autoreview

Mazda CX-60
Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60Mazda CX-60

Signalement

UitvoeringCX-60 e-SkyActiv PHEV 327 Homura
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2023
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf121 km
KM-stand laatst40.000 km
Lezerswaardering: 15%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

MJ 2023 niet best MJ 2025 ook nog niet af

  • 35.000 km

Japanse vakmanschap is ver te zoeken jammer genoeg.
MJ 2023 geen beste auto
MJ 2025 de verbeterde versie is nog steeds niet goed zoals een auto van deze prijsklasse behoort te zijn.
Mazda is denk ik het verkeerde pad ingeslagen en Mazda NL is tegenwoordig onbereikbaar.

2x Mazda CX 60 Mh 2023 en 2025

  • 40.000 km

Na 2x voor de gek gehouden te zijn door Mazda met hun CX 60 type het merk vaarwel gezegd. Alle Mazda's de deur uit gedaan. 2x CX 60 1x MX 30
We zijn over naar Audi en tot nu toe bevalt dit veel beter.
CX60 = Audi A6 55 TFSI e geworden.
MX30 = Audi Q4 Etron 35 geworden.
Mazda heeft nog wat huiswerk te doen.
CX 60 is en blijft tot nu toe een rammelbak zonder echt comfort.
Na 25.000 km begon zelfs het dashboard te trillen bij de + 130kmh
Deze CX60 staat nog steeds iav een nieuw baasje bij de dealer. Succes ermee.

6,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Mazda CX-60

Gerelateerde forum topics

Praat verder op het forum