Hyundai Ioniq 6 77.4kWh Connect (2023) #3

autoreview

Hyundai Ioniq 6
Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6

Signalement

UitvoeringIoniq 6 77.4kWh Connect
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2023
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf15 km
KM-stand laatst15.235 km
Lezerswaardering: 15%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Fijne auto

  • 15 km

Ik had een rode 53 kw connect auto besteld. De leverdatum werd echter keer op keer uitgesteld en toen maar 77 kw connect versie gekozen die was vlotter te leveren. Lichte ergernis over de vele piepjes heb ik al vaker gelezen. Parkeerradar werkt als je de knop indrukt. Dit is volgens de dealer om ergernis over vele piepjes te voorkomen (?). Inmiddels 15.000 kilometer gereden en hij is lekker zuinig. Ongeveer 13,3 kw over de gehele periode vanaf oktober. Ik ben een rustige rijder en gebruik de stoelverwarming en stuurverwarming veel.

Al met al een fijne auto die wel behoorlijk in prijs is gezakt. Daarom twijfel of ik hem weer zou kopen

15000 kilometer

  • 15.235 km

Inmiddels al weer een stukje meer ervaring. Heerlijk is het om de stoel- en stuurverwarming te gebruiken. We hadden nog wel een dingetje dat de accu een paar keer leeg was als we wilden gaan rijden. De ANWB is er 3 dagen achter elkaar bij geweest om met een acculader de accu weer zo vol te krijgen dat we weer konden rijden.
Wat bleek. Onze laadpaal stond ingesteld op automatisch laden bij aansluiten en de auto op alleen maar laden op de ingestelde daluren. Als je de auto dan om 21.00 uur aan het snoer legde en de daluren zijn van 00.00 uur tot 05.00 uur dan was de accu al leeg omdat constant de laadpaal wilde laden en de auto wilde dat (nog) niet. laadpaal nu anders ingesteld en nu gaat het goed.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.