AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford Puma 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid ST-Line X (2022)
autoreview
5
Signalement
Uitvoering | Puma 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid ST-Line X |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2024 |
KM-stand bij aanschaf | 7 km |
KM-stand laatst | 2.500 km |
Zeer leuke wagen
- 2.500 km
Deze wagen is ter vervanging van mijn 10 j oude Kuga met 320.000 km op de teller.
Ondertussen 2500 km gereden en 1 maand in mijn bezit ,
krachtige motor met een laag verbruik t.o.z van de prestaties.
10,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Ford Puma
Had je deze auto's al gezien?

Ford Puma EcoBoost 125PK Hybrid Titanium | Trekhaak | Winter Pack | Massage stoelen | 1e eigenaar | All Seasons | Clima | Cruise
- 2020
- 47.921 km
€ 18.750

Ford Puma 1.0i Ecoboost Hybrid 125pk Titanium X First Edition, Panoramadak, Trekhaak
- 2020
- 11.430 km
€ 20.995

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line
- 2020
- 66.149 km
€ 17.995
Lees ook
Achtergrond
Mild hybride Fords Puma zijn favoriet bij tweedehands shopper
Praktijkervaring
Praktijkervaring Ford Puma: eigenaren over ‘de nieuwe Fiesta’
Occasion koopadvies
Let hierop bij een gebruikte Ford Puma
Autotest