Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk ST-Line (2020)

autoreview

Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk ST-Line (2020)

Signalement

UitvoeringPuma 1.0 EcoBoost 125pk ST-Line
Versnellingen7, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2020
Jaar van aanschaf2021
KM-stand bij aanschaf7.300 km
KM-stand laatst32.228 km
Lezerswaardering: 35%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Ford Puma 2022

  • 18.500 km

Na de Kia Niro p zoek naar iets anders. Het werd een Ford Puma st line. Ik wilde niet nieuw, maar een waar net de kop van af was. Na een zoektocht de Puma gevonden die voldeed aan mijn wensen, proefrit gemaakt en de koop na wat handjeklap gesloten. Puma kwam uit België.
Gezien de prijsverschillen tussen een automaat en een handbak erg groot was gegaan voor de handbak.
Heerlijke auto, genoeg vermogen en comfortabel. Puma stond op vier seizoenen banden en deze voldoen prima. De stoelverwarming is rap sneller op temperatuur ivm de Niro. Zal wel liggen aan het feit dat de Puma stoffen bekleding heeft en de Niro leer.
Geld ook voor de stuurverwarming. De voorruit verwarming was een nieuwtje voor mij, maar dit zou ieder voertuig moeten hebben starten, de voorruit verwarming aan en voor je de straat uit bent ontdooit, maar vooral hij beslaat niet meer en gaat vanzelf uit. Wil eigenlijk niet anders meer, zo fijn dit.
Beurten om de 30.000 km is ook een verademing. Kortom erg tevreden tot nu toe en nog geen bezoek aan de dealer hoeven brengen.

30000 gepasseerd

  • 32.228 km

De 30000 km gepasseerd. Eerste beurt gehad kosten 400 euro. En nog steeds het eerste setje banden. Het rijden met de Puma is nog steeds een genot. Ligt heerlijk op de weg en neemt de bochten heerlijk strak. Geen rammels piepjes of andere nadelen ondervonden. Druk op de startknop en lopen. Bij mooi weer even de knop om de auto te openen dubbelklikken en vasthouden en alle ramen gaan vanzelf open. Uiteraard geld het zelfde als je de sluit knop dubbelklik en vasthoud om de ramen te sluiten. Een heel klein nadeeltje voor Android auto en dat is als ik mijn telefoon middels de kabel verbind ik google maps niet kan gebruiken. Oplossing was om eerst in google maps je route op te starten en daarna de kabel in je telefoon te stoppen. Google maps geeft dan de navigatie probleemloos weer in je scherm. Op naar de volgende 30000.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Ford Puma

DirectLease
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Titanium (5D/6H)
€ 489
 
Arval
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium (5D/6H)
€ 513
 

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens