AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST-Line (2023) #2
autoreview
5
Signalement
Uitvoering | Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST-Line |
---|---|
Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2023 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand bij aanschaf | 3.000 km |
KM-stand laatst | 13.979 km |
tevrede
- 13.979 km
Ik heb nu ruim 10dkm meegereden en de auto bevalt mij prima.Geen enkel problemen gehad. Met de vakantie naar de bergen heeft deze auto gemiddeld 1:19,7 gereden.
Alleen van de week moest ik een batterijtje van mijn afstand bediening van mijn sleutel vervangen.
Voor mijn vakantie heb ik nog een zomercheck laten doen.
10,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Ford Puma
Had je deze auto's al gezien?

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line 125PK | Winter pack | Driver ass pack 2 | Comfort pack
- 2022
- 32.287 km
€ 21.945

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line , Adap. cruise, Keyless entry,
- 2024
- 13.887 km
prijs op aanvraag

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium 155PK | NL-AUTO! | DEALER OH! | WINTERPACK | NAVI | PARK SENS V+A | LED | CRUISE CONTROL | PRACHTIGE STAAT!
- 2022
- 71.479 km
€ 19.400
Lees ook
Achtergrond
Mild hybride Fords Puma zijn favoriet bij tweedehands shopper
Praktijkervaring
Praktijkervaring Ford Puma: eigenaren over ‘de nieuwe Fiesta’
Occasion koopadvies
Let hierop bij een gebruikte Ford Puma
Autotest