AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST-Line (2023)
autoreview
3
Signalement
Uitvoering | Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST-Line |
---|---|
Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2023 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand bij aanschaf | 3.000 km |
KM-stand laatst | 3.715 km |
Goed
- 3.715 km
Ik heb er al in 2 weken tijd 1000km meegereden, het was wel even wennen met een automaat,maar de verwachting ben ik zeer te vrede. Kan er nog niet veel over zeggen , maar ik kom er over terug als ik meer kilometers draai
10,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Ford Puma
Had je deze auto's al gezien?

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line | Zeer nette auto | Automaat | Winter Pack | Sync 4 | Achteruitrijcamera |
- 2024
- 23.942 km
€ 28.950

Ford Puma St-Line Style | 17" Lichtmetaal | Led verlichting | Winter pack | Lijn assistent | 12 Maanden garantie
- 2023
- 43.487 km
€ 20.450

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line Winterpakket/Apple/Android/Led.
- 2020
- 70.052 km
€ 18.995
Lees ook
Achtergrond
Mild hybride Fords Puma zijn favoriet bij tweedehands shopper
Praktijkervaring
Praktijkervaring Ford Puma: eigenaren over ‘de nieuwe Fiesta’
Occasion koopadvies
Let hierop bij een gebruikte Ford Puma
Autotest