AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST-Line (2022) #2
autoreview
1

Signalement
Uitvoering | Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid ST-Line |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 1.261 km |
KM-stand laatst | 6.450 km |
Tevreden met de Ford Puma ST-Line
- 6.450 km
Ik rijd nu een halfjaar met de Puma, hij bevalt prima. Het benzine verbruik is 5,4 L op 100 kilometer, zuiniger dan ik verwacht had. Alleen de Apple CarPlay koppelt niet altijd even snel met de auto, de dealer heeft een update uitgevoerd. Ik hoop dat dat resultaat oplevert. De auto stuurt fijn direct, de stoelen zitten zeer goed
En de kofferbak is prima, de extra bak daaronder is zo ruim dat alles wat je vaak meesleept in een auto daarin kan. De trekhaak zit er ook onder, ik ben benieuwd hoe de ervaringen gaan worden met de caravan er achter.
5,0
- Betrouwbaarheid5
- Prestaties5
- Comfort5
- Kosten5
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Ford Puma

DirectLease
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Titanium (5D/6H)
€ 489

Arval
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium (5D/6H)
€ 513
Uitgelicht aanbod
Lees ook
Autotest

Ford Puma vs. Volkswagen Taigo - Dubbeltest

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid - Op de Rollenbank
Autotest

Ford Puma – Opel Mokka – Toyota Yaris Cross – Volkswagen T-Cross - Multitest
Reportage

Hyundai heeft beste multimedia in compacte klasse
Autotest

Seat Arona vs. Ford Puma - Dubbeltest
