AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Ford B-MAX 1.0 EcoBoost 100pk Titanium (2018) #2
autoreview
1

Signalement
Uitvoering | B-MAX 1.0 EcoBoost 100pk Titanium |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 30.000 km |
KM-stand laatst | 70.000 km |
Een goede en betrouwbare auto
- 70.000 km
Dit was de 2de B-max en die voldeed net zo goed als de vorige. Deze was niet getuned en in het begin was dat wel te merken, maar deze was wel zuiniger ondanks we euro95 zijn blijven tanken. Jammer dat Ford veel modellen niet meer gaan maken. Daarom ben ik geswitcht naar Toyota en Renault(ZE)
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

Ford B-MAX 1.0 EcoBoost 100PK Titanium
- 2017
- 85.558 km
€ 10.995

Ford B-MAX 1.6 TI-VCT Titanium / Automaat / Cruise controle / PDC V+A / Trekhaak / Climate Controle / Telefoon
- 2015
- 125.541 km
€ 10.950

Ford B-MAX BWJ 2013 | 1.0T 101PK Titanium | CLIMA | CAMERA A | NAVI | TREKHAAK | CRUISE | PDC |
- 2013
- 82.507 km
€ 6.999