AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Fiat Uno Turbo i.e. (1990)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Uno Turbo i.e. |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1990 |
Jaar van aanschaf | 2004 |
KM-stand bij aanschaf | 169.500 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Deze Fiat Uno heeft net zo als bijna elke andere Uno last van wat roest. Gelukkig is alles wel op te lossen, dus geeft dit geen problemen.
Dit type, de Turbo, is een erg leuke uitvoering. Hij is niet alleen erg snel, die mij ging laatst 240 km/u, hij is ook nog leuk uitgerust. Daarbij moet u denken aan: centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, sportstoelen en een lederen sportstuur.
PROBLEMEN
Naast de bekende roestplekken (bodem, achter bij de veerpoten). Heb ik vooralsnog weinig problemen ondervonden. Nu is mijn koppeling er aan, maar volgens zit de 1e er nog in, dus het mag wel eens.
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Klokje Rond: Fiat Uno 1.4 i.e. (1992)
Vergelijkende test
Toen stationwagons nog echte werkpaarden waren - Renault 12 Break vs. Fiat 131 Mirafiori Familiale
Achtergrond
Er moet universele State of Health-test accu’s gebruikte EV komen want elk merk doet 't anders
Reportage
Waarom de BMW X5 4.8is de M-badge best had mogen dragen
Duurtest
Lezersreacties (0)
Reageren