DS 7 Crossback (2018) #3
autoreview

Signalement
Versnellingen | 8, Automaat |
---|---|
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2018 |
KM-stand laatst | 66.800 km |
Heerlijke auto, slechte service
- 66.800 km
Na jaren Audi (2x A6 en A5) en een Mercedes CLA Shooting break, als een blok gevallen voor het interieur van de toen nog net nieuwe DS7. Uitvoering met 180 pk en redelijk veel opties, in de Performance line uitvoering ook erg mooi, al is niet iedereen het daarmee eens. Smaken verschillen. Ook direct een powerbox laten installeren waardoor er 30 pk is toegevoegd. Na 3 jaar nog steeds een heerlijk auto om in te rijden … alleen die slechte service van DS is niet in lijn met wat ze hebben beloofd. DS wil het premium merk van Citroën worden … ik kan je zeggen dat zijn ze nog lang niet. Vanaf het moment dat ik de auto kreeg, had ik een trillend stuur bij sportief optrekken, na 3 bezoeken aan de dealer en anderhalf jaar verder bleek dat de schokdemper rechtsvoor vervangen moest worden. De enige reparatie binnen de garantie van 2 jaar. Daarna begonnen na 2,5 jaar de ellende met de vering en achterophanging (bekend probleem bij PSA), een achterlicht unit die lek was op de afdichting en nog iets in de verdeler. Coulance regeling hebben ze bij DS nog nooit van gehoord. Auto rijdt top … maar voor mij nooit meer een DS!
- Betrouwbaarheid2
- Prestaties5
- Comfort5
- Kosten4
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE DS



Uitgelicht aanbod
Lees ook

DS 4 en 7 Esprit de Voyage: met de nadruk op reizen

Stellantis wijst Zuid-Italië aan als broedplaats grote EV's

Op zoek naar een premium B-segmenter voor 12.500 euro

DS 7 E-Tense 360 vs. Volvo XC60 Recharge T6 - Dubbeltest

Test: DS 3 E-Tense
