BYD Atto 3 Design (2023)

autoreview

BYD Atto 3
BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3BYD Atto 3

Signalement

UitvoeringAtto 3 Design
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2023
Jaar van aanschaf2023
KM-stand laatst20.000 km
Lezerswaardering: 43%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Bamibak

  • 300 km

*Review BYD Atto 3 Design (2023) - Gebruikerservaring*

*Bamibak - 300 km (24 februari 2024)*

Na het ophalen van onze nieuwe leaseauto, de *BYD Atto 3*, en het afscheid nemen van de Citroën C5 Aircross, was de eerste indruk van de Atto 3 positief. De auto rijdt lekker en voelt solide aan. De keuze voor de Atto 3 was mede gebaseerd op de goede reputatie van de importeur, Louwman. Het is een fijne, moderne auto om mee te rijden, maar er zijn zeker enkele punten die ik de komende tijd zal blijven volgen.

Na een week rijden en *600 km* op de teller, kan ik zeggen dat de *Atto 3* een plezierige rijervaring biedt. Echter, er zijn wat kleine tekortkomingen: de zitting van de stoelen is vrij kort, wat voor langere ritten niet ideaal is, vooral voor Europese lichaamsmaten. Ook de *spraaktechnologie* is alleen in het Engels beschikbaar, wat voor sommige gebruikers een beperking kan zijn.

*Fijn Ding - 2.500 km (24 maart 2024)*

Fijn ding

  • 2.500 km

De eerst indruk na 2500 km is echt heel positief.
Alles rijd en werk goed, snellader nog niet nodig gehad door een laadpaal aan huis.
Verbruik is met 18 kw per 100 km niet echt zuinig maar met zonne panelen op het dak, laat ik hem mooi in de sportstand staan.
Het enige wat ik mis op de atto 3 is een regensensor
Tot nu toe blij mee!
Wordt vervolgd

Snelladen

  • 3.500 km

Vandaag voor het eerst snelladen bij Fastnet 15 kw voor € 11.80.
Dan is elektrisch rijden niet spot goedkoop.
Laden ging helemaal prima, gemiddelde snelheid 60 kw dus niet het hoogst haalbare 88 kw.
Atto 3 is nog steeds een fijne metgezel!

Halfjaar en 13.000 km

  • 13.000 km

We zijn nu een halfjaar onderweg met de Atto en nog geen echt problemen.
We eens een een kleine softwarematig fout.
Binnenspiegel die niet meer dimt of een keiharde piep bij te snel rijden.
Banden gaan wel hard nog 6 maand te gaan voor het eerst onderhoud.
Gelukkig een super leasecontract!

20.000 km

  • 20.000 km

20.000 km en geen enkel noemenswaardig probleem ervaren.
Onderhoudsbeurt is opgeschoven van 20.000 km naar 30.000 km.
Zelf het bandenprofiel even in de gaten houden of die nog 10.000 km mee gaan?
Bijna 1 jaar BYD en wat een fijn ding!!

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE BYD Atto 3

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (9)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.