AutoWeek 2 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto's
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Weblogs
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Private Lease vergelijker
    • Private Lease aanbod
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 2 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Home
  • Reviews
  • Alfa Romeo
  • Giulietta
16

autoreview

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 105 Distinctive (2011) #3

TheG
  • TheG4
  • Review
25 juli 2011 om 23:26
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringGiulietta 1.6 JTDm 105 Distinctive
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
KM-stand laatst172.000 km
Gemiddelde lezerswaardering: 90%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Ze is er !!!

  • 25 juli 2011

KMstand 0

Vandaag na heeeeel lang wachten is ze er dan eindelijk bijna. Bijna? Ja want ik kreeg vandaag bericht dat ze binnengekomen is bij de dealer maar helaas moeten de papieren nog rondgemaakt worden en door vakanties van enkele key personen gaat t nog even duren.

Maar... ik ben natuurlijk meteen gaan kijken. Helaas was het licht in de showroom niet zo lekker waardoor ik geen echt goeie foto's kon maken. Maar twee heb ik er al toegevoegd. Ik had bij het bestellen wat discussie over de kleur omdat ze alleen zwart en wit hadden staan. Ik wilde Alfa rood, maar schrok NA bestellen toen ik op website een heel andere Alfa rood zag. Gelukkig is de kleur precies goed. Echt mooi fel rood.

Ook de bekleding heb ik uit boekje moeten kiezen en toch ook hier weer precies goed. Velgen (zie foto) ook erg geslaagd. Was eerst bang dat ze mss toch te groot waren, maar staat gewoon goed. 18inch met 225/40ZR banden erop van Pirelli Pzero Rosso. Remklauwen in t rood.

Verder heb ik de ingebouwde navigatie en Bi-Xeon verlichting, 18inch sportpack en rondom parkeersensoren.

Waarschijnlijk heb ik hem net niet voor mijn vakantie, maar ach of het nou heel gezond is om meteen 2000km autobaan te doen in haar eerste week weet ik niet :-)

Je begrijpt ik ben erg blij dat ik er bijna in mag rijden, nog paar nachtjes geduld opbrengen.... Ik zal zeker regelmatig updates posten hier net zoals ik voor mijn Alfa 159 gedaan heb.




De eerste kilometers

  • 500 km
  • 31 augustus 2011

Bijna een maand na bericht dat mijn nieuwe Giulietta in de garage gearriveerd was, mocht ik haar gisteren dan eindelijk ophalen.

En wow.... in de showroom zag ze er natuurlijk al mooi uit, maar als je er eenmaal in gereden hebt ben je pas echt verliefd. Het interieur vind ik geweldig. Ik heb leren bekleding met rode stiksels erin en het ziet er prachtig uit. Ik snap echt niet dat men nog durft te zeggen dat de afwerking bij Alfa niet in orde is, dit ziet er gewoon top uit. In tegenstelling tot andere auto's stap je in de Giulietta echt in om samen weer een mooie rit te maken.

En mooie ritten zijn het, want de wegligging is fantastisch. Ik eb nog niet veel kilometers gemaakt en het voelt allemaal nogal wat onwennig, maar ik ben dik tevreden en rijdt met grote smile rond. Zelfs nadat ik een bocht iets te vrolijk indook en halverwege begon na te denken over hoe ik verzekerd was, werd de lijn die ik ingezet had netjes gevolgd en kwam ik er zonder kleerscheuren vanaf.

Prestaties

Ik heb de 1.6JTDM diesel en dat is een heel fijne motor voor deze auto. Verwacht geen top prestaties, maar zeker wel een sportieve auto. Ik vind 1405KG best zwaar voor een auto als deze en de 1.6JTDM is daarom wellicht net op t randje van wel / niet voldoende vermogen. Als ik in z'n 2 rij en dan het gas pedaal vol intrap krijg je wel een flinke versnelling, maar het is niet het "kick in the back" gevoel. Ook op de autoweg kom je gewoon heel goed mee, in de 5e versnelling kun je nog prima even gas bij geven om snel iemand in te halen en ook in de 6e versnelling gaat dit nog redelijk rap. Ik heb een alarm ingesteld zodat er bij 140km/h steeds een piepje te horen is en die is dan ook zeer frequent te horen. Voor je het weet trap je zo door naar 140-160km/h. Dat is dus echt regelmatig checken of je niet te hard rijdt.

Echter, in vergelijking tot een 147 1.9JTDM die ik een aantal jaren geleden had, is toch duidelijk te merken dat deze zwaarder is en minder vermogen heeft. De 147 scheurde overal naar toe, de Giulietta zoeft. Ik mis nog een beetje het schreeuwende motor geluid, maar heb haar ook nog niet echt opgejaagd want ik voel me nog niet helemaal een met haar. Schakelen gaat nog wat stroef, af en toe nog wat mis schakelen..... komt allemaal wel.

Extra's

Omdat ik een relatief lichte motor heb (vanwege Belgische wegenbelasting op basis van PKs), had ik nog wat ruimte voor een reeks mooie accessoires:
- Blue & Me & Navigatie
- Xenon koplampen
- Sportpack ( 18inch velgen, metalen pedalen)
- Remklauwen in het rood
- Regensensor
- Start & Stop systeem (weet niet of dat nou echt een extra was)

De opties zijn erg leuk. De Xenon koplampen draaien tot 15graden mee in een bocht (kun je ook uitzetten) en ik vind prettig dat ik de verlichting op automatisch kan zetten zodat je daar nooit meer over hoeft na te denken.

Kritiek

Zijn er ook puntjes van kritiek? Ja hoor, ook al woon ik in Belgie, ik blijf toch echt nederlands :-) De volgende punten die ik opnoem moet je trouwens niet lezen als grote problemen, maar meer zaken die mij opvielen en waarvan ik denk dat dat beter had gekund. Laat duidelijk zijn dat ik haar de eerste vier jaar niet meer terug geef aan de lease maatschappij, onder geen enkele voorwaarde ;-)

Enfin, de puntjes van kritiek:
- Na 3uurtjes rijden heb ik nog steeds geen perfect zit gevonden. Misschien is het even gewenning maar kan met niet herinneren in andere auto's zo lang nodig te hebben gehad.
- De telefoon kun je via Blue Tooth bedienen en hands-free gesprekken voeren, maar wil je muziek afspelen vanaf die zelfde telefoon dan moet je hem inpluggen in een USB aansluiting diep weggemoffeld in het handschoenen kastje.
- Bediening van navigatie, radio en boordcomputer (tripo-meter) is soms onlogisch. Je hebt verschillende knoppen die dezelfde functie hebben en soms tot onverwachte resultaten leiden.
- De druk knoppen op het dashboard reageren niet lekker. Je moet ze vaak echt heel duidelijk indrukken.
- Instellen van een nieuw adres om naar toe te navigeren kost veel tijd omdat je letter voor letter met de scroll toets moet zoeken en indrukken. Als je iPhone navigatie met touchscreen gewend bent is dit even doorbijten.
- De 18inch velgen / banden lijken veel geruis te veroorzaken. Hoewel de motor erg stil is (niet eens als een serieuze diesel), hoor je toch veel rijgeluid.
- Misschien te stom voor woorden, maar boven de achteruitkijkspiegel zit zo weinig ruimte (door de regensensor) dat je de spiegel niet handig vast kunt pakken om bij te stellen.
- Instellen van linker- en rechter buitenspiegel is ook weer een knopjes probleem. Je met echt heel duidelijk de knoppen indrukken.
- Geen cruise control. Waarschijnlijk niet goed opgelet bij het selecteren van de opties, maar gezien al de extra's die erop zitten is het eigenlijk wel vreemd dat er geen cruise control op zit.

Ach, het zijn zoals ik al zei geen grote dingen, maar dat zijn de eerste puntjes die mij al vrij snel opvielen.

Tot zover dit eerste review. Mijn conclusie op dit moment is dat dit een prachtige auto is. Ik vind de lijnen prachtig, ben verliefd op de kleur en hoe die bij deze auto past en het rijdt geweldig ook al ben je dan niet de snelste van de klas.....

Foto's op: http://bit.ly/p5it5V

Al 5000km verder en nog meer genieten

  • 5.000 km
  • 10 oktober 2011

In korte tijd heb ik nu al 5000km op de klok en ik geniet nog steeds van elke kilometer. Het meeste probleem had ik in het begin toch met de zithouding, iets leek gewoon niet lekker te passen, maar inmiddels heb ik daar geen klachten meer over.

Verbruik valt mij reuze mee. Ik rijd regelmatig van Sittard -> Den Bosch over de A2 en in druk verkeer kom ik dan op 1:17 over die afstand (deur tot deur). Als het een stuk rustiger is op de weg en het gemiddelde hoger ligt, dan kom ik nog steeds op 1:15 uit.

De sport uitvoering heeft (zoals ik al eerder meldde) van die mooie metertjes als je ook de complete navigatie set erbij hebt. En in de D stand, krijg je dan vermogen en G-krachten te zien. Nu wist ik wel dat t maar flauwekul is maar je kunt er echt nauwelijks iets mee. De grafiek met geleverde vermogen slaat bijna altijd meteen naar 100% uit als je even t gas in trapt en de G-krachten kun je niet bekijken in een snelle bocht omdat je dan je ogen nodig hebt om de bocht te houden.

Over bochten gesproken.... fan-tas-tisch!!! Wow wat kan dat hard zonder dat je ook maar 1 moment het gevoel hebt dat het mis zou gaan. Hij schuift af en toe wel een beetje als je instuurt bij slecht asfalt, maar dat is totaal niet storend en voegt eigenlijk alleen maar plezier toe :-) Wat een geweldige auto.

Electronica

Ik heb hiervoor een 159 gereden met nauwelijks extra opties (geen navigatie etc) en daarvoor een 147 met wel alle opties inclusief navigatie. Destijds was de navigate erg waardeloos en dat is nog steeds zo. Waar de moderne systemen zaken als lane-assist hebben en goede 3D view is deze navigatie toch heel erg behelpen. Geen aanduiding welke snelweg je op moet, nee gewoon over 300m rechts af. Wat dat betreft navigeer ik meestal met mijn iPhone omdat de ingebouwde navigatie echt niet van deze tijd is.

Nog zoiets stoms, de gesproken aanwijzing zet steeds het geluid van je radio eerst uit, schraapt dan eens zijn keel, neemt een slokje water, geeft de instructie en zet het radio geluid weer aan. Best irritant en nog erger, je kunt de navigatie stem niet uitzetten als je een route rijdt. Je kunt de stem wel helemaal zacht zetten zodat je de stem niet hoort, maar hij blijft dan toch de radio muten om even eeuh niks te zeggen.

De aansluiting voor de iPhone in het handschoenen vakje is nog zo'n sterk staaltje ondoordachte techniek. Ten eerste zit de aansluiting zover weg, dat je echt diep in het dashboardkastje moet zoeken. Vervolgens sluit je je kabeltje aan, maar dan moet t klepje wel weer dicht als je nog iemand wilt laten zitten. Waarbij je dan t kabeltje een beetje dubbel duwt door de klep. Tevens is het zo dat als je de iPhone aansluit, deze meteen de iPod functie begint te spelen. Nu gebruik ik zelf meer Spotify dus ik wissel dan al snel naar Spotify. Gaat op zich prima, totdat er een telefoontje binnenkomt, dan springt ie weer naar de iPod functie na afloop van het gesprek.

Anyway, ik heb het nu opgelost met een simpele iPhone houder van 5 euro die in het ventilatie rooster past en voor nog eens 5 euro een aansteker-USB adapter om de telefoon te laden.

Conclusie: Een pracht auto, rijdt heeeeeerlijk en veel bekijks, maar spaar je het geld voor de navigatie en koop daarvoor zelf een Navigatie systeem.

Na 56.000km nog steeds erg tevreden

  • 56.000 km
  • 27 december 2012

Inmiddels alweer 56.000KM verder en ik ben nog steeds verliefd :-) Ik heb wel geteld 1 kleine storing gehad, dat was dat 2 dagen lang het Blue&Me systeem niet aan ging. Heel vreemd. Het display klapt wel open maar gaat niet aan, dus geen radio, navigatie en hands-free bellen. Paar keer de auto uitgezet, sleutel uit contact, nog eens gestart, maar dat hielp niet. En net toen ik de garage wilde bellen om langs te gaan, sprong het systeem spontaan weer aan en heb ik sindsdien geen problemen meer gehad. Erg vreemd.

Wat vind ik na meer dan 1 jaar rijden van de Giulietta? Ben nog steeds heel erg tevreden over de wegligging. Bij de wissel naar winterbanden verbaasde de bandenspecialist zich over de geringe slijtage van de banden, wat mij eigenlijk weer verbaasde omdat ik beslist niet rustig de bochten neem. Daar heb je nl een Alfa voor nietwaar :-)

Ik heb nu 56.000km gereden, gemiddeld verbruik van 14.3 KM/L, gemiddelde snelheid van 82 km/h (veel autoweg) en al bijna 700 uur in de auto doorgebracht.

Als ik opnieuw moest kiezen zou ik wel de iets sterkere motor nemen, hoewel de "normale" rijder aan de 1.6JTDM ook echt wel genoeg zou hebben, maar ja.... ;-)

Nog steeds erg tevreden

  • 87.000 km
  • 2 september 2013

Na 87.000 km ben ik nog steeds heel erg tevreden. De auto bevalt goed, wegligging blijft nog elke dag genieten, maar ik merk wel dat ik toch heel graag wat meer PKs zou hebben.

Ik heb inmiddels zelf een update gedaan van het Blue & Me systeem maar het is er niet veel beter opgeworden. Voor de electronica moet je echt niet bij Alfa zijn. Het is het net niet.

Heb wel een klein mankement inmiddels. Weet niet of het komt doordat ik iets te lang met een versleten remblokje heb gereden of zoals iemand anders opperde na hard remmen de rem te lang ingedrukt gehouden, maar als ik nu een beetje stevig rem dan trillen de voorwielen en het stuur. Als ik het rempedaal los laat is het meteen weg. Afspraak bij de garage is inmiddels al gemaakt.

Bovenstaande zijn wel een beetje de verzamelde negatieve punten hoor, want ik geniet nog elke dag als ik instap en ben nog steeds heel erg blij met deze mooie Giulietta.

Verbruiks details: 79.844km / 14.4km/l gemiddeld verbruik / 83km/h gemiddelde snelheid. Beetje vreemd trouwens dat Blue&Me computer aangeeft 79844km terwijl de echte km teller op 87.000km staat. En ik kan mij niet herinneren dat ik de teller gereset heb en dat de afwijking eerder zo groot was. Spooky :-)

Weinig nieuws te melden

  • 100.000 km
  • 6 december 2013

Na 100.000km nog steeds een heel tevreden gebruiken. Wel nog steeds last van trillend stuur bij hard remmen, waarschijnlijk weer de remschijven. Misschien toch een aanpassing in rijstijl nodig :-)

Pijn in mijn hart

  • 172.000 km
  • 6 april 2015

Met pijn in mijn hart moet ik melden dat de laatste 10.000km zijn aangebroken. Bij 180.000km moet deze prachtige auto terug naar de lease maatschappij. God, wat een heerlijke auto om in te rijden. Nog elke dag geniet ik weer bij het instappen.

In al die kilometers heb ik 1 serieus probleem gehad en dat was met de remschijven. Op bepaald moment kreeg ik een trilling aan de voorkant bij het remmen, gek genoeg nadat de remschijven vervangen waren. De garage heeft toen nieuwe schijven geplaatst, maar al snel kreeg ik weer die trillingen. Mijn rijstijl kreeg de schuld. Was er niet mee akkoord en toen heeft de lease maatschappij zelf ingegrepen en ander type schijven geplaatst en sindsdien heb ik nergens meer last van gehad.

In theorie zou ik meteen weer deze auto kiezen, ware het niet dat ik het ook wel leuk vind om weer een nieuw model te rijden. Dus niet nog eens 4 jaar een Giulietta. Ben benieuwd of ik kan regelen dat ik uitstel krijg tot januari tot de Gulia er is.......

5,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
 
  • Houd me op de hoogte over de Alfa Romeo Giulietta
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    2.0 JTDm Exclusive QV-line , panorama dak, NL auto

    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm Exclusive QV-line , panorama dak, NL auto

    • 2015
    • 131.304 km

    € 13.250

    1.6 JTDm Super I Automaat I Navi!

    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm Super I Automaat I Navi!

    • 2016
    • 83.951 km

    € 15.750

    2.0 JTDm TCT PackVeloce/Nav/Xenon/Akrapovic!

    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT PackVeloce/Nav/Xenon/Akrapovic!

    • 2016
    • 95.368 km

    € 15.900

Meer Alfa Romeo Giulietta occasions

Lezersreacties (16)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Alfa Romeo Giulietta specificaties
  • Alfa Romeo Giulietta occasions
  • Alfa Romeo Giulietta video's
Advies en informatie
  • Alfa Romeo Giulietta tests
  • Alfa Romeo Giulietta gebruikersreviews
  • Alfa Romeo Giulietta index
Alfa Romeo Giulietta 1.7 TBI QV - Op de Rollenbank

Alfa Romeo Giulietta 1.7 TBI QV - Op de Rollenbank

In deze rubriek schitterde al eerder een Alfa Romeo Giulietta, die met goed gevolg de test...

Lees meer
 

Alfa Romeo Giulietta reviews

  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Business Executive (2012)

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir...

    3
    • 24 augustus 2018
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive (2011)

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir...

    1
    • 19 augustus 2018
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo 120 Distinctive (2011)

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo 120 Distinctive...

    7
    • 19 mei 2018
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Business (2012)

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir...

    2
    • 4 mei 2018
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 105 Progression (2013)

    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 105 Progression...

    17
    • 25 januari 2018
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive (2012)

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir...

    3
    • 28 februari 2017
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive (2011)

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir...

    2
    • 10 februari 2017
meer reviews
Alfa Romeo Giulietta - Occasion Aankoopadvies

Alfa Romeo Giulietta - Occasion Aankoopadvies

53

De Alfa Romeo Giulietta is een middenklasser die buiten de gebaande paden gaat. In deze video...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Autonieuws
    Alfa Romeo heeft laatste Giulietta gebouwd

    Alfa Romeo heeft laatste Giulietta gebouwd

    47
    • 30 december 2020
  • Alfa Romeo Giulietta 1.7 TBI QV - Op de Rollenbank

    Alfa Romeo Giulietta 1.7 TBI QV - Op de...

    • 25 juni 2020
  • Autonieuws
    Alfa Romeo Tonale neemt stokje over van Giulietta

    Alfa Romeo Tonale neemt stokje over van...

    60
    • 2 april 2020
  • PREMIUM
    Alfa Romeo Giulietta 2010-2020 - Doorgelicht

    Alfa Romeo Giulietta 2010-2020 - Doorgelicht

    • 10 maart 2020
  • Autonieuws
    'Einde nadert voor Alfa Romeo Giulietta'

    'Einde nadert voor Alfa Romeo Giulietta'

    55
    • 13 februari 2020
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 120 Super (2016)

    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 120 Super...

    2
    • 19 december 2019
  • Review
    Alfa Romeo Giulietta 1.750 TBi Quadrifoglio Verde (2014)

    Alfa Romeo Giulietta 1.750 TBi Quadrifoglio...

    13
    • 18 oktober 2019
Merk
Merk
  • Review
    Alfa Romeo Giulia 2.0T 200pk Super (2020)

    Alfa Romeo Giulia 2.0T 200pk Super (2020)

    23
    • 8 januari 2021
  • Autonieuws
    'Alfa Romeo Tonale vanaf november te koop'

    'Alfa Romeo Tonale vanaf november te koop'

    • 4 januari 2021
  • Autonieuws
    In het Wild: Alfa Romeo 75 (1988)

    In het Wild: Alfa Romeo 75 (1988)

    49
    • 1 januari 2021
  • Autonieuws
    Vijf occasions met youngtimerstatus vanaf 2021

    Vijf occasions met youngtimerstatus vanaf...

    28
    • 31 december 2020
  • Autonieuws
    Alfa Romeo 'Brennero' wordt elektrische compacte SUV

    Alfa Romeo 'Brennero' wordt elektrische...

    42
    • 31 december 2020
  • Autonieuws
    Alfa Romeo heeft laatste Giulietta gebouwd

    Alfa Romeo heeft laatste Giulietta gebouwd

    47
    • 30 december 2020
  • Autonieuws
    Maak een klassieke F1-racer van je Mazda MX-5

    Maak een klassieke F1-racer van je Mazda...

    52
    • 23 december 2020

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Twitter
  • Youtube

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • AutoWeek Private Lease
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep