Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive (2011)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2011 |
Jaar van aanschaf | 2016 |
KM-stand laatst | 0 km |
Zo even een klein stukje over de ervaring van mn Alfa Romeo Giulietta MA 170pk met een Tuningmodule van Magneti Marreli nu volgens MM 201pk. Auto eerste indruk is natuurlijk super strak met optie sportpakket, lederstoel, navi, panoramadak, xenon, brembo remset. Als eerst over de rijeigenschap ligt strak op de weg niet dat het hinderlijk is als je over drempels ga (zoals mn MITO QV als een stuiterbak) Als Alfa liefhebber wil je altijd een beetje vlot zijn en dat kan deze zeker vooral als je in D zet doe ik altijd als de motor warm is of de snelweg op ga. Kritiek heb ik, windgeruis komt ergens vandaan, de navi belemmert het zicht en werkt niet als de beste vooral als je vanuit de BMW en er kraakt om de tijd wel wat( heb ik trouwens altijd bij Alfa voorheen ook bij MITO-156-155). Turbo al vervangen bij 60000km en bobine 1 en 4 bij 112400km deze week dat is toch iets te snel gegaan. In het geheel plaatje moet ik bijvertellen Alfa koop je echt zoals meeste mensen met je hart en niet met kop:D. Je koopt ALFA (italiaanse auto) vanwege design, wegligging daar kan je met smile naar je werk gaan en je ziet het ook niet vaak rondt rijden tuurlijk zijn er veel andere auto's die beter zijn betrouwbaar moet je bij jap zijn maar meestal saai, degelijk bij de duitser maar meestal saai en allerdaags.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.