929V6

Signalement

Aangemeld sinds18 september 2003
Op forum sinds18 september 2003
Aantal reacties op forum3.021
Aantal reacties op artikelen3.863

Laatste reacties op artikelen

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

De ADO16 en ADO17 waren geen hatchbacks, en de Mini natuurlijk evenmin.(22 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

Daarom ben ik daar benieuwd naar.(22 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

De DS met injectie kwam er pas in 1969, voor modeljaar 1970.(22 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

Dat de distributieriem nog niet genoemd is. Als eerste toegepast in de Glas 1004 (1963) en op veel grotere...(21 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

Door die "zelfdenkende" koelventilator werden motoren ook belangrijk stiller.(21 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

1100 TI kwam pas in 1973, dus niet meer in de jaren 60. De Maxi kwam niet tussendoor maar na de R6 in...(21 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

Ach ja, niet aan Tesla gedacht. Zal de warmte wel zijn. Ben wel benieuwd hoe lang die voorsprong nog...(21 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

Klopt, maar hij zette daarmee wel de trend voor de jaren 60.(21 juni 2026)

In de jaren 60 begonnen auto's modern te worden

In welk opzicht is dat laatste dan nog steeds zo?(21 juni 2026)

Goedkopere en ook elektrische bestelauto voor Citroën, Fiat, Opel en Peugeot

Beter lezen: er staat "goedkope[b]re[/b]". En dat staat inderdaad al vast, want het gaat om een uitgeklede...(18 juni 2026)

Laatste posts op forum

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Vanmiddag zag ik hem achter op een aanhanger op de A1 rijden (bij Amersfoort richting Amsterdam)Hopelijk...(19 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Dat geldt ook voor die Saab... wat een prijs. Is die tweetaktmotor echt 30 mille waard ten opzichte...(19 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Een Patrol met bladveren is toch een 3.3 liter blok?Als diesel wel, maar dit is een benzine.(12 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

De advertentietekst is duidelijk AI-gegenereerd, maar die CX lijkt dat zelf ook wel te zijn.:LOL:(5 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Lijkt me meer een opknapper (met een boel laswerk), die Impreza.Je ziet hem linksachter al krokant zijn,...(4 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Ik weet een jonge technicus, ik geloof dat hij net 30 is, van wie ik vrij zeker weet dat die dat uitstekend...(2 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Ford , type vedette uit 1949 ,Grijs,inruil mogelijk!De link werkt helaas niet.(29 mei 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

De 145/146 is technisch ook niet de beste Alfa volgens mij.Ik zie in elk geval een kapotte mistlamp....(27 mei 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Helaas geen preciese datering maar wel de vermelding "auto van het jaar 1978/1979".Ja, als...(26 mei 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Die Horizon is ook heel gaaf. Het is me destijds nooit opgevallen, maar op de motorkap staat Talbot...(25 mei 2026)