Klassiekerrijder

Signalement

Aangemeld sinds18 januari 2009
Op forum sinds19 januari 2009
Aantal reacties op forum2.052
Aantal reacties op artikelen6

Laatste reacties op artikelen

Op occasionjacht in 1991 - Uit de Oude Doos

Ik heb in 30+ jaar auto rijden nog nooit zoveel mankementen gehad als met de twee zakelijk gereden BXen,...(9 juni 2021)

Dagrijverlichting verplicht in 2011

janf63: eerst informeren, dan eventueel blaten. De essentie van dagrijlicht is dat het altijd aan...(12 februari 2011)

Mazda 6 2.0 CiTD Executive (2008)

Mooi, we gaan weer verder. De amusementswaarde van deze site stijgt met een factor 10.(11 januari 2011)

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2010)

Heerlijk! Als dit guerilla marketing is, dan is het de beste die ik ooit ben tegengekomen... Het blijkt...(13 november 2010)

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2010)

Briljant. Stukken leuker dan al die suffe verhalen over auto's.(3 november 2010)

Klokje rond Porsche 924 S

Dat de 924 een leuke auto is wist ik al... dit is een erg fraai exemplaar, verdient het om gekoesterd...(22 juli 2010)

Laatste posts op forum

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Leuk! Jammer van die grille en dat de bumper niet goed zit. Vraag me ook af of die striping origineel...(23 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

In Amerika was het wel leverbaar, en een kennis van me had ooit een Golf I met aftermarket airco. Werkte...(20 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Er zit geen airco in, te zien op de interieurfoto's.(20 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Die Citeria hoort in een museum. Hier in Nederland.(19 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Tof ding, die Skoda. In Overvecht, zo te zien.(15 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

De kans dat er twee dezelfde rondrijden lijkt me inderdaad verwaarloosbaar klein.(11 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Dan ben ik degene die opmerkt dat die Volvo er wel erg netjes uitziet. De 166 blijft ook een prachtige...(6 juni 2026)

Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Ja, dat is een bende. Leuk als je niet kunt kiezen tussen een vroege of een late CX.(5 juni 2026)