
Peugeot 107 Urban Move 1.0
2019 -
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 30 augustus 2008 |
|---|---|
| Op forum sinds | 15 februari 2009 |
| Aantal reacties op forum | 9.281 |
| Aantal reacties op artikelen | 3.131 |
Kan deze geschikt worden gemaakt voor invalidevervoer? Lijkt mij wel wat! (:P)(23 juni 2026)
Voor mij de Daihatsu. Als de Omega een stationwagon/Caravan was geweest werd het die.(21 juni 2026)
Heerlijk jaren ‘80 wat deze auto uitstraalt! Echt gaaf.(17 juni 2026)
De Range Rover van VW… 🤣(11 juni 2026)
[quote] [b]'FERRARI LUCE GAAT VERKOPEN ALS EEN TREIN'[/b][/quote] Aangezien er meer auto’s dan treinen...(5 juni 2026)
Geen 6x6 AMG voor een keertje?(31 mei 2026)
[b][i]Luca di Montezemolo is zelfs totaal niet te spreken over het model en ziet de elektrische Ferrari...(27 mei 2026)
Nou is dit natuurlijk niet volbloed Italiaans, maar dit is al veel beter dan die Ferrari Luce van gisteren…...(26 mei 2026)
Dat worden weer nachtmerries vannacht… 😳🙄(25 mei 2026)
Dacht ik ook. Of een Shooting Brake.(24 mei 2026)
stel jeugdigen...2008 was de wisseling van school en werk naar fulltime werken. klinkt alweer als een...(24 juni 2026)
En alsnog durf je vol te houden dat je jong bent? Bejaarde... :rolleyes:Dan ik ook. :p 2008/2009 was...(24 juni 2026)
Hij zou zo'n 40.000 km mee moeten kunnen gaan. Ik gebruik Kroon olie, dat is blijkbaar goed.En...(23 juni 2026)
Ik vind het wel knap hoe de techniek zich houd met dat ding. Heb bijvoorbeeld nog de originele gaskabel....(23 juni 2026)
Nee, liever een inloopkoelkast.Dat biedt wel uitkomst met temperaturen van afgelopen dagen. :p(23 juni 2026)
Ik heb geen ervaring, en mijn apparaat komt niet op het aanrecht.Heb jij een koffie-corner in de woonkamer...(23 juni 2026)
Ik ben überhaupt niet zo van het financieren. Als ik iets koop wil ik ook dat het van mij is.(22 juni 2026)
Ik heb niet eens lease!:pJij krijgt te maken met afschrijving… :((22 juni 2026)
Ah bon Bon soir Uitje was wel geinig BBQ worksjop C level kwam ook even langs uit BE Een x5, GLE...(22 juni 2026)
Buona sera. :p(22 juni 2026)