

Peugeot 108
1.2 VTi Allure
€ 6.5002014115.661 km
Trekhaak
Voor aanhanger, fietsendrager, caravan
NAP-Check
Kilometerstand gecontroleerd
Handmatig
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

Voor aanhanger, fietsendrager, caravan
Kilometerstand gecontroleerd
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handmatig |
| Carrosserie | Hatchback (3 deuren) |
| Kleur | Paars |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Datum eerste toelating | 31 oktober 2014 |
| APK | 19 februari 2026 |
| BTW aftrekbaar | nee |
| Catalogusprijs | € 14.770 |
| Wegenbelasting/3mnd | € 67 - € 74 |
DISTRIBUTIERIEM IS VERVANGEN.
Deze auto's wordt verkocht zonder afleverkosten en afgeleverd met een inspectiebeurt en een nieuwe apk!!
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Laadvermogen: 400 kg
Wielbasis: 234 cm
Interieurkleur: Halflederen bekleding gti
CO₂-uitstoot (NEDC): 99 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Typenummer: 02X02Y02U02S
EU verantwoordelijke: Stellantis Peugeot Lemelerbergweg 12 1101 AJ Amsterdam, NL 08007384368 www.peugeot.nl info@peugeot.nl
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handmatig |
| Carrosserie | Hatchback (3 deuren) |
| Kleur | Paars |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aandrijving | Voorwiel |
| Transmissie | 5 versnellingen, Handmatig |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1.199 cc |
| Max. vermogen | 60 kW (82 pk) |
| Max. koppel | 116 Nm |
| Lengte x breedte x hoogte | 3.480 x 1.615 x 1.460 mm |
| Draaicirkel | 10,0 m |
| Massa | 840 kg |
| Max. toelaatbare massa | 1.240 kg |
| Inhoud bagageruimte | 196 - 780 l |
| Inhoud brandstoftank | 35 l |
| Topsnelheid | 170 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Actieradius | 813 km |
| Brandstofverbruik bebouwde kom | 5,4 l/100km (1 op 18,5) |
| Brandstofverbruik buitenweg | 3,7 l/100km (1 op 27,0) |
| Brandstofverbruik gecombineerd | 4,3 l/100km (1 op 23,3) |
| CO2-uitstoot | 99 g/km |
| Energielabel | B |





