
Mercedes-Benz GLA
250 e AMG Line I Panoramadak I Multibeam
€ 38.900202299.592 km
Climate control
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
Automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2022 |
KM stand | 99.592 |
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Brandstof | Benzine/ Elektriciteit |
Transmissie | Automatisch |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Datum eerste toelating | 15 november 2022 |
APK | 15 november 2026 |
BTW aftrekbaar | ja |
Import auto | ja |
Catalogusprijs | € 60.542 |
Wegenbelasting/3mnd | € 221 - € 244 |
Laadvermogen: 620 kg
Accu laden: 2-fasen
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Euro 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Beschikbare afleverpakketten:
Nieuwsgierig naar ons bedrijf, check de link hieronder en maak een virtuele tour door Artz Auto's
https://maps.app.goo.gl/s9yCHRuDv8HXc5Yy6
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Brandstof | Benzine/ Elektriciteit |
Transmissie | Automatisch |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aandrijving | Voorwiel |
Transmissie | 8 versnellingen, Automatisch |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1.332 cc |
Max. vermogen | 160 kW (218 pk) |
Max. koppel | 250 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 4.410 x 1.834 x 1.611 mm |
Massa | 1.675 kg |
Max. toelaatbare massa | 2.295 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Inhoud bagageruimte | 385 - 1.385 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,1 s |
Brandstofverbruik gecombineerd | 1,3 l/100km (1 op 76,9) |
CO2-uitstoot | 43 g/km |
Energielabel | A |