
Ford Puma
1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line X Luxe
€ 18.950202174.782 km
Climate control
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
NAP-Check
Kilometerstand gecontroleerd
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2021 |
KM stand | 74.782 |
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Kilometerstand gecontroleerd
Brandstof | Benzine/ Elektriciteit |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Kleur | Wit |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Datum eerste toelating | 20 februari 2021 |
APK | 20 februari 2025 |
BTW aftrekbaar | nee |
Catalogusprijs | € 33.155 |
Wegenbelasting/3mnd | € 166 - € 182 |
Mooie Ford Puma 1.0 Hybrid 125pk ST-Line X/1eig/Nl-auto/
Pakket: Winter pack
Pakket: LED lichtpakket
Pakket: Keyless pakket
Pakket: Driver Assistance Pack 2
Pakket: Driver Assistance Pack
Comfort
Exterieur
Infotainment
Interieur
Milieu
Overige
Veiligheid
Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, zijn wij enkel op afspraak geopend.
Graag verwelkomen wij u bij ons in de Westereen.
Geïnteresseerd in deze luxe Puma? Neem dan contact met ons op!
Sipma Automotive
Nijverheidsweg 4
9271GM De Westereen
0623344958
info@sipmaautomotive.nl
Brandstof | Benzine/ Elektriciteit |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Kleur | Wit |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aandrijving | Voorwiel |
Transmissie | 6 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 92 kW (125 pk) |
Max. koppel | 210 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 4.230 x 1.810 x 1.550 mm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Massa | 1.180 kg |
Max. toelaatbare massa | 1.760 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 640 kg |
Inhoud bagageruimte | 456 - 1.216 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Topsnelheid | 191 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,8 s |
Actieradius | 750 km |
Brandstofverbruik gecombineerd | 5,6 l/100km (1 op 17,9) |
CO2-uitstoot | 97 g/km |
Energielabel | B |