MSO carboniseert McLaren 675 LT Spider en P1

Koolstofvezel eerbetoon aan P1

MSO McLaren 675 LT Spider
MSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT SpiderMSO McLaren 675 LT Spider
De McLaren 675 LT werd pas een paar maanden geleden ontdaan van zijn dak, maar nu heeft de personalisatie-afdeling MSO de Spider al flink onderhanden genomen. De huistuner heeft daarnaast één van de 375 P1's in een koolstofvezel jasje gehesen.

In december zagen we voor het eerst de 675 LT Spider voorbijkomen. De auto, waar er slechts 500 van worden gemaakt, is de snelste straatlegale McLaren zonder dak. McLaren Special Operations (MSO) vond dat het nog wel wat extremer kon worden aangekleed, dus voorzag het één exemplaar van diverse koolstofvezel accenten. We zien het materiaal onder andere bij de voor- en achterbumper, en achter de hoofdsteunen. Volgens McLaren blijven de prestaties van de 675 LT Spider hetzelfde; een 0-100-acceleratie die 2,9 seconden in beslag neemt en een topsnelheid van 326 km/h.

Naast de 675 LT Spider wist MSO ook nog één van de 375 P1's ertussenuit te pakken. Met een goede reden, want de auto is bedoeld als eerbetoon aan de inmiddels uit productie zijnde P1. Net als zijn dakloze broertje is het bij deze P1 koolstofvezel wat de klok slaat. De structuur van het materiaal is te zien in de blauwe laklaag. Diverse onderdelen van de body en de achterspoiler zijn in het zwart uitgevoerd. De wielen, meestal licht van kleur bij de P1, zijn door MSO ook in het zwart afgewerkt. Het interieur is ook aangepakt en bekleed met alcantara met blauwe stiksels. McLaren neemt beide auto's mee naar Genève, waar het merk ook de 650S GT3 en een aanvulling van de Sports Series zal tonen.

Lezersreacties (6)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.