
Daihatsu Feroza Resin-Top EL-II (1993)
Na 10 jaar Suzuki Samurai (2 stuks) krab ik me nu soms toch wel es ff achter de oren. ’t Is...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze DAIHATSU FEROZA RESIN-TOP EL-INJECTION K6 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1990 en is nu 34 jaar en 8 maanden oud. In februari 1999 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 95 pk benzinemotor. De FEROZA RESIN-TOP EL-INJECTION K6 is 282 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | DAIHATSU |
Model | FEROZA RESIN-TOP EL-INJECTION K6 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 3 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.317 |
Datum eerste toelating | 24 oktober 1990 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 februari 1999 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 september 2024 |
APK melddatum | 9 april 2020 |
APK vervaldatum | 15 april 2023 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorzyde voorste dwarsbalk |
Aantal eigenaren | 5 |
Motorcode | HD |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1589 cc |
Max. vermogen | 70 kW / 95 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Massa leeg | 1.240 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.580 kg |
Voorasdruk | 700 kg |
Achterasdruk | 1.100 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 500 kg |
Wielbasis | 2.180 mm |