Kenteken Check X-743-GT
RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) | 2023
Deze RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 10 maanden oud. In november 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.419 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h De CLIO (E-TECH HYBRID) is 609 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 772 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO (E-TECH HYBRID) |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 65 |
Nieuwprijs | € 25.419 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 augustus 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 november 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 november 2023 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 21 augustus 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 96 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.241 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.758 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 978 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 254 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Hybrid 145 Equilibre22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Esprit Alpine23 - …BA5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Compact formaat
- +Hybride opties
- -Onrustige automaat
- -Geen sterke motoren
- -Elektronische storingen
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRenault Clio E-Tech Hybrid vs. Toyota Yaris - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

X-743-GT
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.