Test: BMW i8 Roadster (2018)
25De sportieve plug-in hybride heeft meer vermogen en een grotere actieradius gekregen. En dankzij...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW I I8 werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 175.071 inclusief BTW en BPM. De BMW I I8 is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW I heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,1 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW I |
Model | I8 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.962 |
Nieuwprijs | € 175.071 |
Datum eerste toelating | 14 juni 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 juni 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 december 2018 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
Motorcode | B38K15A |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1499 cc |
Max. vermogen | 170 kW / 231 pk |
Continue vermogen | 75 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 105 kW |
Geluidsniveau stationair | 89 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 50 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.570 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 920 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Lengte | 4.689 mm |
Breedte | 1.942 mm |
Hoogte | 1.289 mm |
Wielbasis | 2.800 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/45R20 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,6 s |
Maximum vermogen | 275 kW / 374 pk |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Inhoud bagageruimte | 88 - 88 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | G |
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.