
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA SPORTS TOURER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. In oktober 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.784 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 186 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De ASTRA SPORTS TOURER is 399 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | OPEL | 
| Model | ASTRA SPORTS TOURER | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | diesel | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 3.541 | 
| Nieuwprijs | € 27.784 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 28 juni 2013 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 31 oktober 2017 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 27 september 2024 | 
| APK melddatum | 4 oktober 2023 | 
| APK vervaldatum | 1 november 2024 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | A17DTE | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1686 cc | 
| Max. vermogen | 81 kW / 110 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 73 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,6 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km | 
| Roetfilter | affabriek | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.450 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.120 kg | 
| Voorasdruk | 1.140 kg | 
| Achterasdruk | 1.020 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.100 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.698 mm | 
| Breedte | 1.814 mm | 
| Hoogte | 1.535 mm | 
| Wielbasis | 2.690 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 186 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,7 s | 
| Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk | 
| Maximum koppel | 260 Nm | 
| Draaicirkel | 11,5 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l | 
| Inhoud brandstoftank | 56 l | 
| Segment | C | 
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



