
Kenteken Check L-629-LB
BMW 520D | 2015
Deze BMW 520D werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 11 maanden oud. In juni 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 58.893 inclusief BTW en BPM. De BMW 520D is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 226 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,9 l/100 km.
BASISKENMERKEN
| Status | geëxporteerd |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 704 |
| Nieuwprijs | € 58.893 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW 5-serie Touring 530d panoramadak, trekhaak, comfortstoelen, export!
- 2015
- 323.597 km

BMW 518d Executive | Adaptive cruise | Leder | Trekhaak | Stoelverwarming | Keyless | Navigatie Professional | Xenon | Climate control | Parkeerhulp | Bluetooth
- 2015
- 205.587 km

BMW 5-serie Touring 520d Luxury Edition|NAP|Leder|Trekhaak
- 2014
- 264.950 km
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 18 november 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 juni 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 19 oktober 2025 |
| APK melddatum | 13 maart 2025 |
| APK vervaldatum | 13 maart 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 10 |
MOTOR
| Motorcode | B47D20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Geluidsniveau stationair | 72 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 128 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.09 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.710 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.385 kg |
| Voorasdruk | 1.060 kg |
| Achterasdruk | 1.420 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 226 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,0 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW
Loading...
L-629-LB
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



