
Kenteken Check JHS-33-Z
RENAULT CLIO E-TECH HYBRID
Deze RENAULT CLIO E-TECH HYBRID is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze RENAULT kopen voor € 29.674 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO E-TECH HYBRID |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 2.247 |
| Nieuwprijs | € 29.674 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Renault Clio 1.3 130pk TCe Initiale Paris Automaat | Parkeer Camera | Stoelverwarming | Adaptieve Cruise Control | Keyless | Climate Controle | Navigatie |
- 2020
- 45.385 km

Renault Clio 1.0 TCe 90 Evolution | Navigatie | Parkeersensoren | Achteruitrijcamera
- 2023
- 53.091 km

Renault Clio 0.9 TCe Life | Lichtmetalen velgen | Cruise Control | Climate Control |Eerste eigenaar|
- 2019
- 50.238 km
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 9 oktober 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
MOTOR
| Motorcode | H4M C6 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
| Continue vermogen | 24 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 97 g/km |
| Emissiecode | Euro Z |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.248 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.770 kg |
| Voorasdruk | 940 kg |
| Achterasdruk | 943 kg |
| Aanhangermassa geremd | 900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
| Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
| Maximum koppel | 205 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 63 kg |
| Inhoud bagageruimte | 254 l |
| Inhoud brandstoftank | 39 l |
| Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Hybrid 140 Zen20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Initiale Paris20 - 21BA5HAT
- Clio Hybrid 140 E-TECH20 - 21BA5HAT
- Clio Hybrid 140 R.S. Line20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Intens20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Business Zen20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Equilibre22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Esprit Alpine23 - …BA5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Compact formaat
- +Hybride opties
- -Onrustige automaat
- -Geen sterke motoren
- -Elektronische storingen
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Renault Clio E-Tech Hybrid vs. Toyota Yaris - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT
Loading...
JHS-33-Z
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




