Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze RENAULT kopen voor € 37.095 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH HYBRID |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.484 |
Nieuwprijs | € 37.095 |
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 12 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Motorcode | H5P A2 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1789 cc |
Max. vermogen | 80 kW / 109 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 100 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,08 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.341 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.890 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.