Deze RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.522 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR E-TECH HYBRID is 13 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.447 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Meppel met een kilometerstand van 15 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH HYBRID |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.909 |
Nieuwprijs | € 35.522 |
Datum eerste toelating | 26 juni 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 juni 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 26 juni 2029 |
Aantal eigenaren | 1 |
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 103 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.345 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.043 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.