Kenteken Check HSK-03-S
BMW 550E XDRIVE
Deze BMW 550E XDRIVE is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze BMW kopen voor € 98.431 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 550E XDRIVE |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 707 |
Nieuwprijs | € 98.431 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 10 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
MOTOR
Motorcode | B58B30S |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2998 cc |
Max. vermogen | 230 kW / 313 pk |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 145 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 88 km |
Actieradius elektrisch stad | 90 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.9 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 223 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 20 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,19 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.185 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.875 kg |
Voorasdruk | 1.395 kg |
Achterasdruk | 1.610 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R19 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,4 s |
Maximum vermogen | 360 kW / 489 pk |
Maximum koppel | 700 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 570 - 1700 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: BMW i5 Touring - fijner dan een SUV
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

HSK-03-S
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.