Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6 Allure | Camera | Apple Carplay | Keyless Entry | Parkeersensoren
- 2024
- 25.628km
- Benzine
- 74kW (101pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze PEUGEOT kopen voor € 31.993 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 193 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | geel |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.736 |
Nieuwprijs | € 31.993 |
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 4 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Motorcode | HN09 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
Continue vermogen | 6 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 15 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 102 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,17 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.195 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 870 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 645 kg |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 193 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,7 s |
Maximum vermogen | 75 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Inhoud bagageruimte | 352 - 1163 l |
Inhoud brandstoftank | 44 l |
Segment | B |
De tweede generatie Peugeot 208 is een succes. Je ziet ze niet voor niets zo vaak rijden: in 2022 was het zelfs de bestverkochte auto van Nederland. Er zijn genoeg aspecten die deze compacte Fransman zo geliefd maken. Hij rijdt erg lekker, zit prima in de opties en biedt aardig wat mogelijkheden in het motorenaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.