
Kenteken Check HHS-57-K
TOYOTA C-HR
Deze TOYOTA C-HR is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze TOYOTA kopen voor € 42.189 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 151 pk benzine-hybride motor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h De C-HR staat nu 233 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | C-HR |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 705 |
| Nieuwprijs | € 42.189 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 maart 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
MOTOR
| Motorcode | M20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1987 cc |
| Max. vermogen | 111 kW / 151 pk |
| Continue vermogen | 67 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 120 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 67 km |
| Actieradius elektrisch stad | 100 km |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.8 l/100km |
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 151 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 19 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,11 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.620 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.130 kg |
| Voorasdruk | 1.180 kg |
| Achterasdruk | 1.080 kg |
| Aanhangermassa geremd | 725 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
PRIVATE LEASE Toyota C-HR
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,4 s |
| Maximum vermogen | 164 kW / 223 pk |
| Maximum koppel | 190 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 310 l |
| Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR Plug-in Hybrid 220 Dynamic24 - …BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 First Edition24 - 25BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 Executive24 - …BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 GR Sport24 - …BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 Première Edition24 - 25BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 GR Sport Première Edition24 - 25BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 Business Plus24 - …BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 Active24 - …BA5SUV
- C-HR Plug-in Hybrid 220 Premium24 - …BA5SUV
Koopadvies
- +Rijeigenschappen
- +Brandstofverbruik
- +Interieur
- -Grote dode hoek
- -Kleine portierruiten achter
- -Bagageruimte
Waar de eerste generatie al een uitgesproken uitstraling had, heeft Toyota met de tweede C-HR nog meer uitgepakt. Onderhuids lijkt het model sterk op zijn voorganger. Dat is goed nieuws, want de vorige C-HR viel goed in de smaak. Ook de tweede C-HR heeft fijne rijeigenschappen en een laag brandstofverbruik door zijn hybride aandrijflijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Test: Toyota C-HR – Is de nieuwe Toyota C-HR een goede...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA
Loading...
HHS-57-K
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


