
Kenteken Check GV-178-G
MAZDA CX-5 | 2015
Deze MAZDA CX-5 werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.614 inclusief BTW en BPM. De MAZDA CX-5 is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 150 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km.
BASISKENMERKEN
| Status | geëxporteerd |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 7.821 |
| Nieuwprijs | € 37.614 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 28 augustus 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 augustus 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 september 2022 |
| APK melddatum | 1 november 2022 |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | SH |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2191 cc |
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 25% |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.395 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 740 kg |
| Lengte | 4.555 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.710 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 202 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 11,2 m |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- CX-5 SkyActiv-D 2.2 150pk S12 - 15DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 2.2 150pk TS12 - 15DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 2.2 150pk TS+12 - 15DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 2.2 150pk Skylease+13 - 15DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 2.2 150pk Skylease13 - 15DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 150 TS15 - 17DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 150 TS+15 - 17DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 150 Skylease15 - 17DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 150 Skylease+15 - 17DH5SUV
- CX-5 SkyActiv-D 150 Skylease GT15 - 17DH5SUV
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Test: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA
Loading...
GV-178-G
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.







