BMW 318i Executive Edition * Origineel Nederlands * Carplay Leder Navigatie Cruise
- 2022
- 90.561km
- Benzine
- 115kW (156pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW M3 Competition 3.0L I6 Turbo is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar oud. In november 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De BMW M3 Competition 3.0L I6 Turbo is momenteel buiten de normale registratie geplaatst. De wielen worden aangedreven door een 510 pk benzinemotor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 10,2 l/100 km.
Status | buiten normale registratie geplaatst |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M3 Competition 3.0L I6 Turbo |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Aantal wielen | 4 |
Datum eerste toelating | 30 juni 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 november 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 november 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 juni 2027 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | v. onder voorruit |
Aantal eigenaren | 1 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 375 kW / 510 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Massa leeg | 1.805 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 940 kg |
Wielbasis | 2.850 mm |
Bandenmaat (origineel) | 285/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,9 s |
Maximum vermogen | 375 kW / 510 pk |
Maximum koppel | 650 Nm |
Draaicirkel | 12,2 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
Inhoud brandstoftank | 59 l |
Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.