- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GNL-92-T
RENAULT CAPTUR | 2022
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 6 maanden oud. In oktober 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.155 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 158 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 204 km/h De CAPTUR is 222 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 536 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hilversum met een kilometerstand van 53.494 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.701 |
Nieuwprijs | € 36.155 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe Intens | 8700 KM!! | Org NL | CarPlay | Camera | Automaat | Blind Spot | Climate Control |
- 2019
- 8.712 km

Renault Captur 1.0 TCe Intens | Panoramadak | Trekhaak | Camera | Half leder | Carplay | Full LED | Keyless | Navigatie | Climate control
- 2020
- 179.525 km

Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC Intens AUTOMAAT
- 2020
- 45.248 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 november 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 oktober 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 oktober 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 9 november 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 133 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.273 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 204 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,5 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

GNL-92-T
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.