Renault Clio 1.2-16V Special Rip Curl | Cruise control | Lichtmetalen velgen | Airco
- 2008
- 151.681km
- Benzine
- 55kW (75pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006 en is nu 19 jaar en 5 maanden oud. In december 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De RENAULT CLIO is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 183 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km.
| Status | geëxporteerd |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 2.419 |
| Datum eerste toelating | 30 juni 2006 |
| Datum eerste registratie Nederland | 2 december 2014 |
| Datum laatste tenaamstelling | 27 juni 2025 |
| APK melddatum | 9 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 19 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat kofferruimte |
| Aantal eigenaren | 1 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1390 cc |
| Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 158 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Massa leeg | 1.120 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.635 kg |
| Voorasdruk | 940 kg |
| Achterasdruk | 870 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 183 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,3 s |
| Maximum vermogen | 72 kW / 98 pk |
| Maximum koppel | 127 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 56 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




