AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 88-HVR-8
LE VOYAGEUR SERIE 8 | 2009
Deze LE VOYAGEUR SERIE 8 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 3 maanden oud. In maart 2009 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De SERIE 8 is 1.045 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 354 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2009
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud2987 cc
Massa3135 kg
APK4 juni 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | LE VOYAGEUR |
Model | SERIE 8 |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 15.508 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 11 maart 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 maart 2009 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 augustus 2022 |
APK melddatum | 29 april 2025 |
APK vervaldatum | 4 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | schutbord |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 89 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 3.135 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Voorasdruk | 1.800 kg |
Achterasdruk | 2.250 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 7.290 mm |
Breedte | 2.320 mm |
Hoogte | 2.890 mm |
Wielbasis | 4.320 mm |
Wat kost de autoverzekering?
