Kenteken Check 4-TKL-14
BMW X1 SDRIVE 18D | 2010
Deze BMW X1 SDRIVE 18D werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 2 maanden oud. In maart 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 55.749 inclusief BTW en BPM. De BMW X1 SDRIVE 18D is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 213 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km.
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE 18D |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 6.623 |
Nieuwprijs | € 55.749 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 juni 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 maart 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 oktober 2024 |
APK melddatum | 13 september 2024 |
APK vervaldatum | 13 september 2025 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 8 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.470 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.055 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 1.155 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 213 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
Maximum vermogen | 130 kW / 177 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 61 l |
Segment | L |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- X1 xDrive20d09 - 12DA5SUV
- X1 xDrive23d09 - 12DA5SUV
- X1 xDrive20d Executive09 - 11DA5SUV
- X1 xDrive23d Executive09 - 11DA5SUV
- X1 sDrive18d10 - 12DA5SUV
- X1 xDrive18d Executive10 - 11DA5SUV
- X1 xDrive18d10 - 12DA5SUV
- X1 sDrive18d Executive10 - 11DA5SUV
- X1 sDrive20d Executive10 - 11DA5SUV
- X1 sDrive20d10 - 12DA5SUV
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Audi Q3 vs BMW X1
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

4-TKL-14
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.