Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.510 inclusief BTW en BPM. De RENAULT CLIO is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 88 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 176 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 16.510 |
Datum eerste toelating | 9 juli 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 juli 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 februari 2023 |
APK melddatum | 17 januari 2023 |
APK vervaldatum | 17 januari 2024 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 4 |
Motorcode | K9K 67 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1461 cc |
Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 94 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Massa leeg | 1.064 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.655 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 4.032 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Topsnelheid | 176 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 65 kW / 88 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.