Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2007 en is nu 17 jaar en 11 maanden oud. De RENAULT CLIO is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 98 pk lpgmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 183 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | rood |
Brandstof | lpg |
LPG G3 indicatie | 1 |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.452 |
Datum eerste toelating | 31 mei 2007 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 mei 2007 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 juni 2022 |
APK melddatum | 9 juni 2021 |
APK vervaldatum | 14 juni 2022 |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 1 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1390 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 158 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | C |
Massa leeg | 1.150 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.625 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 870 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 3.986 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Topsnelheid | 183 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,3 s |
Maximum vermogen | 72 kW / 98 pk |
Maximum koppel | 127 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 56 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.