Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 9.860 inclusief BTW en BPM. De HYUNDAI I 10 is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 9.860 |
Datum eerste toelating | 29 juni 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 juni 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 november 2023 |
APK melddatum | 8 juni 2023 |
APK vervaldatum | 7 juli 2024 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
Motorcode | G4HG-5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Massa leeg | 880 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 3.585 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,2 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 69 pk |
Maximum koppel | 99 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.