Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uwbuurman zei:Geen verkeerd apparaat!! Tja, wie appelen vaart, die appelen eet. Dit zijn de leuke dingen van jouw baan. Wat zijn de specs? Leuk motortje erin?
Gullideckel zei:Nette A5!
Hoe bevalt de nieuwe bediening zonder NMI? De laatste tijd heb je de verschillende systemen van Audi, BMW en Mercedes vast wel aardig kunnen vergelijken. Bij Audi maken nu touchscreens de dienst uit, waar de autopers zich nogal eens negatief over uitlaat en Audi het in vergelijkende testen qua bedieningsgemak vaak verliest van de concurrentie. Is dat terecht, of is het slechts een kwestie van gewenning?
Damianw26 zei:Mooie auto, en de prijs valt me eigenlijk alleszins mee gezien de rijke uitrusting. Komt dat door de lage bpm op de MHEV versie? Mijn buurman heeft namelijk een pre-facelift A5 met 2.0tsi 150 pk, die heeft ook 52K gekost, maar die heeft geen enkele optie aangevinkt. Zonder ook maar 1 optie is een A5 best een treurig model
Barri zei:Zeker met deze dagen is het een heerlijk autootje!
Hoe gaat 't met de Forfour?![]()
Moderator
smarter zei:Man, wat hebben we genoten! Daarna meteen de verkoopadvertenties offline gehaald.. ]
Zadelsnuiver zei:Ik wilde nog even plaatjes kijken van je mooie E60 en zag dat ik je nog niet gefeliciteerd had met de A5, dus bij deze! Wat een heerlijk dik apparaat zeg, ik moet ook maar eens binnen de automotive gaan solliciteren denk ik![]()
speedtouch zei:Ziet er keurig uit! Proficiat! Van welk jaar is het huis?
Barri zei:Dat lijkt me een erg ruim huis. Gefeliciteerd!
Jay DoubleYou zei:Hele mooie kleur. Is dat dezelfde kleur als op de RS-modellen leverbaar is (of geweest?) ?
R J G Ruiters zei:Jay DoubleYou zei:Hele mooie kleur. Is dat dezelfde kleur als op de RS-modellen leverbaar is (of geweest?) ?
Nee, dat is een andere kleur groen. Sonoma groen
smarter zei:De Daytonagrijze A5 Sportback is verkocht. De Districtgroene die ik als opvolger besteld had inmiddels ook... Vandaag heb ik de mooie groene afgeleverd aan de gelukkige eigenaar:
De volgende is besteld in dezelfde combinatie, maar komt pas over een week of 6 binnen. Mooi vooruitzicht(tenzij een andere groenliefhebber mij wederom voor is...)
uwbuurman zei:Bijzondere kleur. Wat rijd je in de tussentijd?
Skeep zei:Mooie exterieurkleur maar dat donkere interieur vind ik dan weer minder. Okapibruin of misschien atlasbeige zou mijn keuze zijn.
MWH zei:Leuk! Jullie wagenpark zal in elk geval opvallen in de straat.![]()
Er rijst wel een vraag: Waarom dan met de standaard wielen besteld, als je er blijkbaar andere op zet? Is dat als dealer gunstiger om los te bestellen op de één of andere manier?
Moderator
haarr zei:Mooi dat Audi ook aan het leger levert. Wat een lelijke kleur.