Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:Yes! Vanmiddag gelukkig toch nog even de zon gezien en met mijn jongste dochter de dijk op geweest voor een lekker ritje met de kap open:
Niels. zei:Blijft echt een leuk ding, die Copen!
Gisteren is door een autospotter op Flickr je vorige auto gespot, volgens mij:
Caspian zei:Ik kwam vanochtend een blauwe Veloster tegen op de A27 bij Maartensdijk, was dat de jouwe toevallig?
smarter zei:Caspian zei:Ik kwam vanochtend een blauwe Veloster tegen op de A27 bij Maartensdijk, was dat de jouwe toevallig?
Dat moet haast wel. Vrouwlief reed met onze dochters naar een hockey wedstrijd in Hilversum.
Idefiqs zei:Inderdaad zeg! Zoek de verschillen, die andere zal wel import zijn denk ik.
Idefiqs zei:Idefiqs zei:Inderdaad zeg! Zoek de verschillen, die andere zal wel import zijn denk ik.
Nope, geen import volgens de RDW... Niet goed gelezen ook.![]()
Gewoon Dirk zei:Ach, neem het jezelf niet kwalijk, je wordt ook al een dagje ouder...:T
Sinds januari 2015 is de Mondeo ook leverbaar met een 125 pk sterke 1.0 Ecoboost motor, maar daar loopt de Nederlandse autoconsument (lees: leaserijder) met een grote boog omheen: het verkoopaandeel bedraagt slechts 1,1 procent. Vier van de vijf klanten kiest voor een Mondeo met dieselmotor. De 1.5 TDCi heeft een verkoopaandeel van 39,7 procent en de 150 pk vermogensvariant van de 2.0 TDCi is goed voor 29,6 procent van de verkopen. Derde podiumplaats is voor de 1.5 EcoBoost (17,6 procent). De hybride Mondeo wordt slechts in zeer geringe aantallen (sinds de verkoopstart 95 exemplaren) verkocht in Nederland. Ook lijkt de Nederlandse autoconsument geen behoefte te hebben aan de 240 pk sterke 2.0 Ecoboost (altijd een Vignale; 50 registraties) of de 210 pk vermogensvariant van de 2.0 TDCi (idem; 13 registraties).
Barri zei:Hoeveel weegt deze Mondeo?
Barri zei:Dat valt wel mee ja. Wel jammer van die paar kilo voor de hsb![]()
Nico GTR zei:Die oranje kleur van Ford blijft wel ontzettend gaaf!