Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:M,S en XS op een rij vandaag in de straat:
![]()
British Racing Green zei:En dan nog een Smart erbij... je bent wellicht heel populair bij de overige parkeerders in de buurt.
Toegegeven, heb thuis ook 4 wagens te stallen, maar 3 daarvan kunnen op eigen terrein (eigenlijk allemaal, maar de facto gebeurt dat vrijwel niet).
smarter zei:Vanaf 1 maart a.s. een super interessante nieuwe baan, deze keer zonder auto van de zaak. Veloster blijft, Copen blijft, smart staat in de stalling. Daarnaast wil ik een fijne comfortabele sedan met minimaal 6 cilinders voor max. 5k om comfortabel tegen redelijke kosten 20k per jaar mee af te leggen.
Leuke zoektocht, die wellicht a.s. zondag al beëindigd is...
Jay DoubleYou zei:smarter zei:Vanaf 1 maart a.s. een super interessante nieuwe baan, deze keer zonder auto van de zaak. Veloster blijft, Copen blijft, smart staat in de stalling. Daarnaast wil ik een fijne comfortabele sedan met minimaal 6 cilinders voor max. 5k om comfortabel tegen redelijke kosten 20k per jaar mee af te leggen.
Leuke zoektocht, die wellicht a.s. zondag al beëindigd is...
Spannend! Wel weer in de autobranche?
Gullwing zei:Gefeliciteerd
en qua nieuwe auto? Ik heb hem voor je gevonden, alstu
https://www.autowereld.nl/nissan/maxima-qx/2-0-v6-elegance-28890820/foto.html
Caspian zei:Gefeliciteerd met de nieuwe baan!
Moderator
smarter zei:Vanaf 1 maart a.s. een super interessante nieuwe baan, deze keer zonder auto van de zaak.
smarter zei:Daarnaast wil ik een fijne comfortabele sedan met minimaal 6 cilinders voor max. 5k om comfortabel tegen redelijke kosten 20k per jaar mee af te leggen.
Moderator