Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mazzeltsov, dat is lang geleden! Hoe is het?Mazzeltsov zei:Heel fraai inderdaad!
Phoenixrood74 zei:Nog meer geel: vandaag veelWankelrotatiemotoren gezien op Dutch Rotary Stock in Lelystad, waar ik ook weer de wekelijkse zondagontmoeting had met Stoterstangen. Volgende week Eemnes, Golf 2-meeting? Deze Mazda takelwagen vond ik wel een van de hoogtepunten:
![]()
![]()
Geen wankelmotor, geen rotatiemotor, maar wel geel: prachtige Mazda 818 coupé
![]()
![]()
Hé, wat zit daar nu gemonteerd?
![]()
Geweldig!
![]()
Nee, we hebben elkaar niet gemist, al wist ik niet dat je een forummer was. Toen ik je auto aan het fotograferen was riep je vanuit de tribune dat hij open was, waarna ik het interieur nog heb gefotografeerd. Daarna hebben we het op de tribune nog even gehad over de bijzondere interieurs van de Japanners uit de jaren '70, terwijl er in de autopers vaak werd geschreven dat de Japanse auto's vaak kopieën waren van de Europese auto's. Prachtige auto!marcel21674 zei:Jammer dat ik je gemist heb, de 818 is de mijne.
grensrijder zei:Als een autobedrijf hem met een verlopen APK aanbiedt, dan vrees ik dat er werk zit aan te komen. Een auto voor 980 euro met APK verkoopt namelijk veel beter dan een voor 950 euro zonder APK.
Phoenixrood74 zei:Nee, we hebben elkaar niet gemist, al wist ik niet dat je een forummer was. Toen ik je auto aan het fotograferen was riep je vanuit de tribune dat hij open was, waarna ik het interieur nog heb gefotografeerd. Daarna hebben we het op de tribune nog even gehad over de bijzondere interieurs van de Japanners uit de jaren '70, terwijl er in de autopers vaak werd geschreven dat de Japanse auto's vaak kopieën waren van de Europese auto's. Prachtige auto!marcel21674 zei:Jammer dat ik je gemist heb, de 818 is de mijne.
Phoenixrood74 zei:Nee, we hebben elkaar niet gemist, al wist ik niet dat je een forummer was. Toen ik je auto aan het fotograferen was riep je vanuit de tribune dat hij open was, waarna ik het interieur nog heb gefotografeerd. Daarna hebben we het op de tribune nog even gehad over de bijzondere interieurs van de Japanners uit de jaren '70, terwijl er in de autopers vaak werd geschreven dat de Japanse auto's vaak kopieën waren van de Europese auto's. Prachtige auto!marcel21674 zei:Jammer dat ik je gemist heb, de 818 is de mijne.
Barri zei:De hatchback, pas leverbaar vanaf de facelift. Heeft altijd stoelen met vaste hoofdsteun en blauwe tellerplaten, i.t.t. de sedan.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Oei, wat een fraaie Laurel!Ik heb me vandaag van 10 tot 17.30 u kostelijk vermaakt met het poetsen van mijn nieuwe aanwinst. Mooier kan ik hem niet maken, leuker ook niet.
Moderator
isla zei:Wat vervelend Wouter, is er al iets bekend over de oorzaak.
Ik hoop voor jou dat de financiële gevolgen beperkt zullen zijn en dat jij er niet op leegloopt, dat heeft de Vette al voor jou gedaan!
niet direct.MWH zei:Je gaat één van je gestalde auto's maar eens met een bezoekje vereren?![]()
Moderator
stoterstangen90 zei:Morgen een schuurvondst bekijken.
929V6 zei:Balen Wouter!Hopelijk vallen zowel de technische als financiële schade mee.
Wouter82 zei:stoterstangen90 zei:Morgen een schuurvondst bekijken.
Een twee- of vierwieler?