Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

MaestroHLS zei:
@Phoenixrood74 ik heb me al ingeschreven voor EMWeekend! Snel he?
Ik weet niet hoe laat jij je hebt ingeschreven, maar wel dat ik één minuut eerder was.

@Stoterstangen: gefeliciteerd met dit geweldige schaaldier!(y)

Phoenixrood74 zei:
MaestroHLS zei:
@Phoenixrood74 ik heb me al ingeschreven voor EMWeekend! Snel he?
Ik weet niet hoe laat jij je hebt ingeschreven, maar wel dat ik één minuut eerder was.

En toch was er 1 iemand sneller! :D

EMWling!

Tja dan maar eens even op google afbeeldingen zoeken en kijk wat je tegen komt.
Als ik naar de foto's kijk, gok ik op een memorabel weekend.

brown+pony+horse.jpg

3664126299_50e837afb2.jpg

P1000051.JPG

PrimaDonna_Twist_Possibly_Maybe_charbon_1_SALES.jpg

280620101751_Afbeelding_052.jpg.568.jpg

3792074913_fc569ecd9e_z.jpg

Kortom dit wil je niet missen! Inschrijven....

Precies, dat buurtfeestje houden we daar wel! Ik ben er natuurlijk ook bij. :D

@SST90, ik ging er al vanuit dat je die Wols zou meenemen. Prachtige machine. (y)

StoSta90, wat een prachtige aanwinst. Veel sukses met het rijdend maken van deze schoonheid in dop!!

Stoterstangen gefeliciteerd met deze aankoop,gelukkig iemand met verstand van auto,s hihihhii,maak er wat van,blijf een van de mooiste auto,s ooit.

Leuke aanwinst, ss90! Zat er afgezien van de motor nog een beetje beweging in te krijgen na 33 jaar?

Prachtige Wolseley, SS90! (y)

Gelukkig heb je nog ruim 2 maanden de tijd om ervoor te zorgen dat je helemaal in stijl arriveert op het EMWeekend ;):

Wolseley%2018-85%20(3).jpg

feli sst90 met de aankoop.

Interessant hoe het kan gaan dat een auto met een 'reparatie' wordt geparkeerd en dat voor 33 jaar lang..

Is wel wat voor mij, zo'n helicopter. Ik houd van overzicht. Grensvlieger it is!

Moet je wel met je helicopter naar buurtfeesten, al is dat een mooie entree. En je zult moeten wennen aan grapjassen die bij elke verjaardag gefelicopter zeggen.

Phoenixrood74 zei:
Moet je wel met je helicopter naar buurtfeesten, al is dat een mooie entree. En je zult moeten wennen aan grapjassen die bij elke verjaardag gefelicopter zeggen.

Denk dat het er maar eentje is die zulke flauwe grappen op mijn verjaardag vertelt: jij. :):T

Kijk dit eens..

Een 1974 Honda Civic in een transgender status..

https://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Civic-Basic-1974-honda-civic-electric-car-restoration-project-no-reserve-/221258364761?pt=US_Cars_Trucks&hash=item338406b759&vxp=mtr#v4-41

Is deze nu ooit geimporteerd?
Ik snap de eerste toelating niet helemaal ( 08-07-1978 ). Ze zijn tot 1975 gemaakt toch?
Welke achterkant heeft de jouwe?
800px-BMC_ado17_generations_rear.jpg

Hoe dan ook, een gaaf ding.

tijdens een regenbui lekker schoon kunnen spoelen, sst90?

Succes met opknappen

----
Vannacht is er (helaas) weer enkele automobiele historie verloren gegaan..

https://www.ginopress.nl/grote-uitslaande-brand-enschede/

Bij die brand zijn gelukkig toch nog 6 van de 20 oldtimers gespaard gebleven. Desalniettemin bij het een zwaar verlies voor de eigenaar natuurlijk

rzasa zei:
Is deze nu ooit geimporteerd?

Ja, Wolseley had geen fabriek in Nederland.

Gisteren bij Audi80Coupé en z'n familie met deze gereden, voor Youngtimer Magazine:

Onze gewaardeerde medeforummer speelde ondertussen - met weinig succes - het spel 'Kip, ik heb je'.

Ik overweeg de 820 nog een kans te geven. Wilde vandaag aan de sloop beginnen, maar het afgebroken tapeind in de cilinderkop bij het uitlaatspruitstuk bleek niet aanwezig, het bijbehorende schroefdraad in de kop gewoon wel.
tja, dan is een moeilijke klus in eens een simpel klusje....

Goed bezig zo in de schoolvakantie ss90! (y)

Vandaag de Integra laten keuren. Viel helemaal niet tegen: weliswaar afgekeurd, maar verder in prima technische staat volgens de keurmeester. Overigens afgekeurd op een motorkapscharnier die afbrak toen de keurmeester 'm opende, en de rechtsachter wielkastrand. Ik dacht alleen esthetisch niet oke, maar iets met e-waarden en zoveel % doorgeroest plaatwerkdeel... het zal allemaal wel.

Morgen langs een lassert voor een offerte voor beide wielkastranden achter, en nog 2 andere plekjes. Ik ben benieuwd.

De Charmant is overigens ook 2 weken geleden weer goedgekeurd na reparatie van wat kleine dingetjes als massaprobleempje achterlichten en handremwerking onvoldoende.

rzasa zei:
stoterstangen90 zei:
Maar in 1978 zijn de papieren kwijtgeraakt geweest.
Toen kreeg je gewoon een nieuw nummer.

En toen werd ook de eerste toelating op 1978 gezet? Dat is toch vreemd?

Er zijn ook veel Citroëns Traction Avant met een "bouwjaar" ergens in de jaren zeventig. Blijkbaar was men daar destijds een beetje slordig mee bij de RDW.

@stoterstangen90 en VW1200,

Goed bezig! (y)

@Audi80Coupé,

Al eens een VARA-lidmaatschap overwogen? :p

VARA-lidmaatschap? Die snap ik even niet... :confused:

@SST90: je Rover protesteert gewoon tegen jouw sloopplannen.

Terug
Bovenaan